Kariera
Controlling & Administration specialist
FindAir to jeden z czołowych polskich startupów MedTech z szeregiem sukcesów w Polsce i Europie. Naszą misją jest stworzenie transformacji w leczeniu chorób płuc, umożliwiając zdalne monitorowanie procesów leczenia. Podejmując to wyzwanie, będziesz współtworzył/ła rozwiązania, które każdego dnia pomagają ludziom na całym świecie.
Poszukujemy osoby, która wesprze nas w pracach finansowo-administracyjnych. Jeżeli jesteś osobą dokładną, odpowiedzialną, godną zaufania i szukasz miejsca do szybkiego rozwoju kariery, to zapraszamy do aplikowania. U nas możliwości rozwoju zależą tylko i wyłącznie od twojego zaangażowania i umiejętności.
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie sprawami finansowymi i administracyjnymi spółki oraz realizowanych projektów grantowych,
- Przygotowywanie dokumentacji do projektowych,
- Tworzenie procedur finansowych i administracyjnych dla spółki,
- Sporządzanie prezentacji, raportów, zestawień analitycznych,
- Identyfikowanie odchyleń budżetowych, diagnozowanie zagrożeń,
- Zarządzenie obiegiem dokumentów i organizacji kwestii formalnych zarządu,
- Współpraca z zewnętrzną księgowością i kancelarią prawną spółki.
Mile widziane:
- Doświadczenie w księgowości, kontrolingu lub dziale administracji,
- Doświadczenie w pracy przy projektach grantowych
Z nami zyskasz:
- Udział projekcie, który walczy o zdrowie i życie ludzi,,
- Luźną atmosferę pracy bez nadmiernych procedur i niepotrzebnych ograniczeń,
- Bardzo duży wpływ na kształt całej organizacji,
- Unikalną możliwość nabycia całej gamy nowych umiejętności,
- Dużą niezależność i odpowiedzialność w ramach swojego zakresu obowiązków,